Σχεδόν 10 εκατομμύρια χαρίζει στην Περιφέρεια Χαρδαλια η Δημοτική Αρχή Μανούρη, προσφέροντας της τα έσοδα από την εκμετάλλευσή του για 10 χρόνια. Εμείς, ως “Αλλαγή για τη Νέα Ιωνία” τοποθετηθήκαμε
Σχεδόν 10 εκατομμύρια χαρίζει στην Περιφέρεια Χαρδαλια η Δημοτική Αρχή Μανούρη, προσφέροντας της τα έσοδα από την εκμετάλλευσή του για 10 χρόνια. Εμείς, ως “Αλλαγή για τη Νέα Ιωνία” τοποθετηθήκαμε
Σας παραθέτουμε το έγγραφο που στείλαμε σήμερα στην Δημοτική Επιτροπή για το θέμα της προγραμματικής Σύμβασης πού αφορά το υπόγειο πάρκινγκ στο Ο .Τ.15️ Προς τον Πρόεδρο της Δημοτικής Επιτροπής
Ο Δήμαρχος Νέας Ιωνίας Παναγιώτης Μανούρης υποσχέθηκε ότι θα φτιάξει το πάρκινγκ, και στο ΔΣ 9/12/2024 τον στηρίξαμε. Αυτό που δεν μας είπε, όμως, είναι ότι το παραχωρεί στην Περιφέρεια,
Με την υπογραφή συμφώνου για την ανανέωση της συνεργασίας των δύο Δήμων ολοκληρώθηκε η επίσκεψη της αντιπροσωπείας του βαυαρικού Δήμου Muhldorf am Inn στον Δήμο Ηρακλείου Αττικής. Οι δύο Δήμοι
Την άσχημη κατάσταση στην οποία έχουν επέλθει οι αθλητικοί χώροι της Ν. Ιωνίας τα τελευταία χρόνια επιβεβαιώνει και αυτή του Β’ κλειστού γυμναστηρίου Ν. Ιωνίας που βρίσκεται εντός του 5ου
Σε μία νέα εποχή περνά το δημοτολόγιο του Δήμου Νέας Ιωνίας. Αρχίζει η ψηφιοποιήση του που θα διευκολύνει καθοριστικά την εργασία των εργαζομένων και την εξυπηρέτηση των δημοτών. Χιλιάδες έγγραφα
Δενδροφύτευση στην οδό Μηλιώρη πραγματοποίησαν το πρωί της 24ης Φεβρουαρίου, οι μαθητές και οι μαθήτριες του 2ου Δημοτικού Σχολείου Νέας Ιωνίας. Συγκεκριμένα, 25 δέντρα φυτεύτηκαν, τα οποία πρασίνισαν ακόμα περισσότερο
Δείτε την προκήρυξη του 38ου αγώνα “Μπλόκο Καλογρέζας 2025”: Εδώ σε PDF: ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ 38ου ΑΓΩΝΑ ΔΡΟΜΟΥ ΜΠΛΟΚΟ ΚΑΛΟΓΡΕΖΑΣ 2025
Ανακοίνωση για τις ενέργειες που έγιναν προκειμένου να μην διακοπεί το ρεύμα σε ανάπηρο κάτοικο της Νέας Ιωνίας εξέδωσε η «Επιτροπή Σωματείων και Μαζικών Φορέων Ν. Ιωνίας και πέριξ περιοχών
Ανακοίνωση των Κομματικών Οργανώσεων Νέας Ιωνίας του ΚΚΕ Καταγγέλλουμε την προσπάθεια καταστροφής από αγνώστους του μνημείου που είχαν τοποθετήσει τα σωματεία και οι σύλλογοι της πόλης μας στα πρώην ανθρακωρυχεία