Η μαζική συμμετοχή του κόσμου της περιοχής, η πλούσια συζήτηση και συμπεράσματα χαρακτήρισαν την σύσκεψη που διοργάνωσε η Κομματική Οργάνωση Καλογρέζας – Αλσούπολης το απόγευμα της Παρασκευής 11 Ιούλη.
Η μαζική συμμετοχή του κόσμου της περιοχής, η πλούσια συζήτηση και συμπεράσματα χαρακτήρισαν την σύσκεψη που διοργάνωσε η Κομματική Οργάνωση Καλογρέζας – Αλσούπολης το απόγευμα της Παρασκευής 11 Ιούλη.
Μετά από σχεδόν έναν μήνα σιωπής και απραξίας, ο Δήμαρχος-βιτρίνα της Νέας Ιωνίας εμφανίστηκε όψιμα ως «ευαισθητοποιημένος», επιχειρώντας με μια εκδήλωση-παρωδία διαμαρτυρίας στην Πλατεία Σημηριώτη να ρίξει στάχτη στα μάτια
Νίκος Μπάμπαλος: «Ανανεώνουμε την υποδομή ώστε να προσφέρουμε στους Ηρακλειώτες ένα ολοκληρωμένο δίκτυο στην καθημερινότητά τους» Μια ακόμα μεγάλη καμπάνια αντικατάστασης, επισκευής και προσθήκης κάδων απορριμμάτων αλλά και ανακύκλωσης έχει
Οι κινητοποιήσεις θα ενταθούν. Θα προχωρήσουμε στο Υπουργείο. Ελπίζω να είναι πιο μαζική εκείνη τη φορά η κινητοποίηση. Ελπίζω και ο Διευθυντής να έρθει δίπλα μας. Σήμερα, δεν είναι εδώ.
Με ιδιαίτερη χαρά υποδεχτήκαμε στο Δήμο Νέας Ιωνίας τον Δήμαρχο κ. Πιερή Γυψιώτη του αδελφοποιημένου Δήμου Λευκονοίκου της Κύπρου, ενός Δήμου που βρίσκεται στην κατεχόμενη Κύπρο μας. Πάντα η επίσκεψη
Με μια μεγάλη αποχαιρετιστήρια γιορτή ολοκληρώθηκε και φέτος η θερινή απασχόληση για τα παιδιά της πόλης μας που διοργάνωσε ο Δήμος μας. Την εκδήλωση παρακολούθησε ο Δήμαρχος της πόλης Παναγιώτης
Ιδιωτικοποιήσεις, εγκατάσταση νηπιαγωγείων σε τελείως ακατάλληλους χώρους και παιδικοί σταθμοί που δεν καλύπτουν τις ανάγκες του λαού: Ιδού το «επιτελικό κράτος» και η «ανάπτυξη για όλους» στη Ν. Ιωνία Στο
Η κινηματογραφική λέσχη Νέας Ιωνίας συνεχίζει τις προβολές της, αυτή τη φορά κάτω από τα αστέρια, με το διοικητικό συμβούλιο να ανακοινώνει την έναρξη θερινών προβολών! Οι προβολές θα
Η επιλογή της δημοτικής αρχής Μανούρη να επιβάλει νέο τοπικό τέλος για απαλλοτριώσεις – και μάλιστα μέσω λογαριασμών ΔΕΗ – δεν είναι λάθος χειρισμός ή ατόπημα. Είναι βαθιά ταξική και
Ακόμα μια παρέμβαση του Δημάρχου Νέας Ιωνίας Π. Μανούρη για την αποκατάσταση της σήραγγας στο Αδριάνειο Υδραγωγείο Με νεότερη επιστολή του, σε συνέχεια των δυο προηγουμένων του προς την Περιφέρεια,