Ένωση Γονέων Ηρακλείου Αττικής: “Υπόμνημα με τα προβλήματα των σχολικών μονάδων”

Υπόμνημα με τα προβλήματα των σχολικών μονάδων στο Ηράκλειο Αττικής, απέστειλε στο δήμο Ηρακλείου, η Ένωση Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων της πόλης. Στο υπόμνημα περιγράφονται οι ελλείψεις και τα προβλήματα, σύμφωνα με την Ένωση. Αναλυτικά:

“Κύριε Δήμαρχε, σε συνέχεια της από 18/10/2023 σύσκεψής μας με Συλλόγους Γονέων και Κηδεμόνων του Δήμου μας σας αποστέλλουμε επικαιροποιημένο υπόμνημα με τα προβλήματα των σχολικών μονάδων με βάση τα ερωτηματολόγια και τα υπομνήματα που μας κοινοποιήθηκαν.

 

Με μεγάλη μας έκπληξη διαπιστώσαμε ότι παρά τις παρεμβάσεις που πραγματοποίησε η δημοτική αρχή το καλοκαίρι συνεχίζουν να υφίστανται πολλά προβλήματα στα σχολεία του Δήμου μας.

 

Πιο συγκεκριμένα, παραμένουν τα προβλήματα μόνωσης, η μη πραγματοποίηση ηλεκτρολογικών εργασιών, οικαθιζήσεις στα προαύλια, τα προβλήματα προσβασιμότητας ΑΜΕΑ (έλλειψη ράμπας, ασανσέρ), ο μη καθαρισμός των εξωτερικών φρεατίων και υδρορροών, τα ζητήματα υγιεινής και πιο συγκεκριμένα η κατάσταση των τουαλετών (μικρός αριθμός τουαλετών, μη βάψιμο, μη επισκευή), η μη πραγματοποίηση εργασιών επίστρωσης είτε σε γήπεδα μπάσκετ είτε σε γήπεδα βόλεϊ, η μη συντήρηση των σχολείων με βάψιμο εξωτερικών τοίχων και αιθουσών, κτλ.

 

Επίσης, συνεχίζουν να υφίστανται προβλήματα ασφάλειας, όπως η έλλειψη σχολικών φυλάκων και σχολικών τροχονόμων, η έλλειψη αλεξικέραυνου, η έλλειψη φαναριού για την ασφαλή διέλευση των παιδιών κατά τη διάρκεια προσέλευσης και αποχώρησης.

 

Επίσης, θεωρούμε απαράδεκτο το γεγονός ότι τα παιχνίδια στον προαύλιο χώρο του 1ου νηπιαγωγείου δεν είναι σε καλή κατάσταση, ενώ δεν υπάρχουν παιχνίδια στον προαύλιο χώρου του ειδικού νηπιαγωγείου και δημοτικού.

 

Πιο ανησυχητική είναι η κατάσταση που επικρατεί στο 4ο Δημοτικό σχολείο που παραμένει εργοτάξιο. Στο εν λόγω σχολείο είναι επιτακτική ανάγκη α. να αντικατασταθεί ΤΩΡΑ το χαλίκι στο χώρο των containers με κατάλληλο αντιολισθητικό τάπητα για την αποφυγή ατυχημάτων στα παιδιά, β. να εγκατασταθεί κατάλληλο στέγαστρο στο χώρο των containers ώστε να μπορούν να προαυλίζονται τα παιδιά, όταν βρέχει και γ. να γίνει έλεγχος σε όλα τα πατώματα των containers.

 

Επίσης, επειδή ο πρωτοβάθμιος έλεγχος (οπτικός έλεγχος) των σχολικών κτιρίων οδηγεί μόνο στη διαπίστωση μιας στάθμης κινδύνων και όχι εάν ένα κτίριο είναι κατάλληλο ή όχι ζητάμε την πραγματοποίηση δευτεροβάθμιου ελέγχου προκειμένου να γίνουν οι απαραίτητες επεμβάσεις.

 

Για άλλη μία φορά διαπιστώθηκαν τα προβλήματα σίτισης των παιδιών λόγω έλλειψης τραπεζοκόμου, αιθουσών σίτισης ή επέκτασης των σχολικών γευμάτων στα ολοήμερα σχολεία.

 

Επιπρόσθετα, υπάρχουν και πιο εξειδικευμένα προβλήματα, όπως π.χ. η ενίσχυση των ηχοπετασμάτων της Αττικής Οδού ώστε να μειωθεί ο θόρυβος που φτάνει στις αίθουσες διδασκαλίας του 12ου δημοτικού σχολείου.

 

Κατόπιν των ανωτέρω: 1. παρακαλούμε να μας γνωρίσετε τις εργασίες που έχουν προγραμματισθεί να γίνουν το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα ανά σχολείο, 2. να λάβετε υπόψη τις προτάσεις του από 17/07/2023 υπομνήματός μας και 3. να ορίσετε ημερομηνία συνάντησης της Ένωσης με τη δημοτική αρχή.

Προς υποβοήθησή σας, επισυνάπτεται στο παρόν έγγραφο Παράρτημα με τα προβλήματα των σχολικών μονάδων του Δήμου Ηρακλείου τα οποία χρήζουν άμεσης αντιμετώπισης καθώς αφορούν κυρίως στην ασφάλεια και στην υγεία των μαθητών και των εκπαιδευτικών, αλλά και τη δημιουργία των ελάχιστων απαραίτητων συνθηκών για την εύρυθμη λειτουργία των σχολικών μονάδων και την ορθή υλοποίηση της εκπαιδευτικής διαδικασίας.

 

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ

Ειδικό Νηπιαγωγείο

Διαμόρφωση προαύλιου χώρου και αυλής ώστε να υπάρχουν τα κατάλληλα ερεθίσματα για τα παιδιά την ώρα του διαλλείματος (πχ κούνιες, σκάμμα, χώρος για messyplay, κηπουρική και άλλες αντίστοιχες δραστηριότητες)

1ο Νηπιαγωγείο

– Δεν υπάρχει σχολικός τροχονόμος

– Δεν υπάρχει σχολικός φύλακας

– Δεν υπάρχει πρόσβαση ΑμεΑ

– Πιστοποιητικό καταλληλότητας: Δεν γνωρίζω

– Αντισεισμικός έλεγχος: Δεν γνωρίζω

– Έλεγχος πυρασφάλειας: Όχι

– Υγειονομικός έλεγχος: Όχι

– Προβλήματα προαύλιου χώρου:

-Ανεπαρκής περίφραξη τσιμεντένιου χώρου που πρότινος ήταν η αίθουσα προκάτ

-Ρίζες από τα δέντρα και αιχμηρές πέτρες που προεξέχουν στο έδαφος καθώς και πλάκες που είναι ανασηκωμένες

-Παλιά και φθαρμένα παιχνίδια

– Επισκευές που εκκρεμούν:

-Επισκευή και αλλαγή των παιχνιδιών

-Καλύτερη περίφραξη

-Αλλαγή πλακών γύρω από τα παιχνίδια και περιποίηση του εδάφους

-Αλεξικέραυνο λείπει (πιθανά εκλάπη)

 

4ο Νηπιαγωγείο

– Δεν υπάρχει σχολικός φύλακας

– Δεν υπάρχει φανάρι πεζών

– Δεν υπάρχει σχολικός τροχονόμος

– Πιστοποιητικό καταλληλότητας: Δεν γνωρίζω

– Αντισεισμικός έλεγχος: Ναι

– Έλεγχος πυρασφάλειας: Δεν γνωρίζω

– Υγειονομικός έλεγχος: Δεν γνωρίζω

– Προβλήματα προαύλιου χώρου:

– Σκαλιά στο προαύλιο

– Επισκευές που εκκρεμούν:

– Μόνωση ταράτσας

 

Ειδικό Δημοτικό Σχολείο

– Δεν υπάρχει σχολικός φύλακας

– Δεν υπάρχει σχολικός τροχονόμος

– Δεν υπάρχει φανάρι

– Δεν επαρκούν οι σχολικές καθαρίστριες

– Έλεγχος πυρασφάλειας 2021

– Προβλήματα προαύλιου χώρου:

Κούνιες:

– Υπάρχουν μόνο οι σκελετοί, οι οποίοι χρήζουν ελέγχου για να διαπιστωθούν εάν τα ξύλα του σκελετού είναι κατάλληλα. Εάν διαπιστωθεί ότι δεν είναι θα πρέπει να αλλαχθούν. Εάν διαπιστωθεί ότι είναι κατάλληλα και μπορούν να ανταπεξέλθουν στο βάρος και στην ταλάντευση της κούνιας, τότε χρήζουν συντήρησης (ξύσιμο και λείανση για αποφυγή τραυματισμού και λουστράρισμα).

 

– Χρειάζονται συνολικά 4 ειδικά καθίσματα για ΑΜΕΑ, τα 2 με ειδική πλάτη και ζώνη και τα άλλα 2 τύπου κούνια ΑΜΕΑ – φωλιά (επισυνάπτονται ενδεικτικά φωτογραφίες 2,3).

– Η υφιστάμενη τραμπάλα (επισυνάπτεται φωτογραφία 4) είναι ακατάλληλη για παιδιά ΑΜΕΑ, αφού δεν παρέχει καμία προστασία. Θα πρέπει να αντικατασταθεί από ειδική τραμπάλα για ΑΜΕΑ (επισυνάπτεται ενδεικτική φωτογραφία 5)

– Το πολυόργανο (ξύλινη κατασκευή που ανέβαιναν τα παιδιά και είχε πλαστική τσουλήθρα και μια μικρή σκάλα), κρίθηκε εντελώς ακατάλληλο, αφού είχαν σαπίσει τα ξύλα και ήταν πολύ επικίνδυνο για τα παιδιά και αφαιρέθηκε τελείως (επισυνάπτεται φωτογραφία 6 με το άδειο πλέον χώρο).

– Το προστατευτικό δάπεδο που υπάρχει τόσο στον χώρο που είναι οι κούνιες, όσο και στον χώρο που ήταν το πολυόργανο, έχει φθαρεί σημαντικά και χρήζει αλλαγής.

– Τα παγκάκια που είναι στον προαύλιο χώρο δεν έχουν συντηρηθεί και μάλιστα στο ένα λείπει η μία ράβδος, με αποτέλεσμα να μην μπορούν κάτσουν τα παιδιά ή όταν αυτά κάθονται να είναι επικίνδυνο να πέσουν.

– Οι μπασκέτες (φωτογραφία 8) στο προαύλιο επισκευάστηκαν με δωρεά και τρίφτηκαν, περάστηκαν μίνιο και βάφτηκαν από εθελοντική εργασία γονέων και εθελοντών.

– Αυτή τη στιγμή στο προαύλιο, όταν τα παιδιά κάνουν διάλλειμα, δεν μπορούν να παίξουν με ΤΙΠΟΤΑ. Τριγυρνούν άσκοπα, χωρίς λόγο. Πρόταση του συλλόγου είναι η μελέτη από ειδική επιστημονική ομάδα προαύλιου χώρου ειδικά διαμορφωμένου για παιδιά ΑΜΕΑ , ώστε να είναι σε θέση στα διαλλείματα, να περνούν ποιοτικό και δημιουργικό χρόνο

– Επισκευές που εκκρεμούν:

Υψίστης σημασίας

– Πυροσβεστήρες: Πρέπει να αντικατασταθούν τα κλείστρα στους πυροσβεστήρες δαπέδου, σύμφωνα με τις προδιαγραφές, ώστε να είναι σε θέση να λειτουργήσουν σωστά σε περίπτωση πυρκαγιάς – Κόστος €600. Δεν μπορεί να το αναλάβει το σχολείο.

– Πυροσβεστήρες: Το σχολείο διαθέτει αυτόματο κύκλωμα πυρόσβεσης, στο οποίο όμως υπάρχει βλάβη στο κεντρικό μοτέρ – Κόστος Επισκευής €650. Δεν μπορεί να αναλάβει το σχολείο. Σημειώνεται ότι τα ανωτέρω που αφορούν θέματα πυροπροστασίας και ειδικά όταν αναφερόμαστε ότι σε ενδεχόμενο πυρκαγιάς τα άτομα που θα πρέπει να εκκενώσουν το κτίριο είναι παιδιά ΑΜΕΑ, με κινητικά προβλήματα, τα οποία μπορούν πολύ εύκολα να πάθουν κρίση πανικού ή σπασμούς ή οτιδήποτε άλλο είναι ζήτημα ζωής ή θανάτου να λειτουργούν στο ακέραιο τα διαθέσιμα μέτρα πυροπροστασίας.

– Καλοριφέρ: Υπάρχει σημαντικό πρόβλημα σε εξοπλισμό που υπάρχει στην ταράτσα, και υπάρχει σημαντική έλλειψη συντήρησης, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει σωστή θέρμανση του κτιρίου.

– Γκαραζόπορτα: Ένα τμήμα του ισογείου του κτιρίου χρησιμοποιείται από τον Δήμο ως αποθηκευτικός χώρος. Οι υπάλληλοι του δήμου χρησιμοποιούν την γκαραζόπορτα του σχολείου για να έχουν πρόσβαση. Από τα 3 τηλεχειριστήρια που υπήρχαν τα 2 έχουν χαλάσει (το μοναδικό που λειτουργεί το έχει πλέον η δ/ντρια του σχολείου), ενώ παράλληλα οι υπάλληλοι του δήμου έβγαλαν εκτός χρήσης (κατέστρεψαν), τον χειροκίνητο μηχανισμό ο οποίος ανοίγει την πόρτα από μέσα. Αυτό θα έχει σαν αποτέλεσμα σε ενδεχόμενη πυρκαγιά ή σεισμό, η γκαραζόπορτά να μην είναι σε θέση να χρησιμοποιηθεί ως έξοδος διαφυγής γιατί δεν ανοίγει με κανένα τρόπο από μέσα παρά μόνο με το ένα κοντρολ που έχει μείνει και συχνά το δανείζονται οι εργάτες του Δήμου και δεν υπάρχει άλλο στο σχολείο. Δεν έχει αποκατασταθεί από το δήμο.

– Στην αίθουσα σίτισης πρέπει να αντικατασταθούν κάποιες καρέκλες, ώστε να μπορούν κάθονται περισσότερα παιδιά την ώρα του φαγητού (σημαντική στιγμή της ημέρας για παιδιά ΑΜΕΑ το φαγητό, αφού μπορούν να αλληλοεπιδράσουν μαζί και κοινωνικοποιηθούν). Επιπλέον θα πρέπει να αντικατασταθούν / επισκευαστούν κάποια ντουλάπια / συρτάρια στην κουζίνα.

– Άλλες παρατηρήσεις:

– Οι αίθουσες διδασκαλίας, αλλά και οι κοινόχρηστοι χώροι θα πρέπει ανά τακτά χρονικά διαστήματα (3 έτη) να βάφονται, κυρίως για λόγους καθαριότητας. Αυτό δεν συμβαίνει. Κάποιες αίθουσες έχουν βαφτεί από εθελοντές ή από εκπαιδευτικούς.

– Ενώ έχουν αγοραστεί ειδικοί πίνακες (από φελλό), ανακοινώσεων, με σκοπό να τοποθετηθούν σε αίθουσες διδασκαλίας ή σε κοινόχρηστους χώρους , ώστε να οπτικοποιείται το πρόγραμμα και οι δραστηριότητες των παιδιών (αυτός είναι ο τρόπος που μπορούν να λειτουργήσουν) και ενώ έχει ενημερωθεί ο δήμος δεν έχουν έρθει να τις τοποθετήσουν.

– Ιδανικά θα πρέπει να δημιουργηθεί μία ακόμα αίθουσα «ΗΡΕΜΙΑΣ», στο ισόγειο αφού είναι σύνηθες το φαινόμενο ταυτόχρονα 2 ή περισσότερα παιδιά να έχουν «κρίση» και ο μόνος τρόπος για να ηρεμήσουν είναι να απομονωθούν σε ειδικά διαμορφωμένη αίθουσα.

– Τo σχολείο μας λειτουργεί με 2 μόνο μόνιμους εκπαιδευτικούς και όλοι οι άλλοι είναι αναπληρωτές. Σημειώνεται ότι τα παιδιά ΑΜΕΑ (ευρύ φάσμα αυτισμού, νοητική στέρηση κ.α.), για να μπορέσουν να λειτουργήσουν και να είναι αποδοτικά (στο μέτρο των δυνατοτήτων το καθένα), πρέπει πρώτα να γνωρίσουν τον εκπαιδευτικό και να κερδίσει την εμπιστοσύνη τους. Με το να υπάρχουν τόσοι πολλοί αναπληρωτές (δεν θα έπρεπε να υπάρχει κανείς), το παιδί ΑΜΕΑ έχει κάθε χρόνο άλλο δάσκαλο, με αποτέλεσμα να αναστατώνεται και ο εκπαιδευτικός να πρέπει να χτίσει από την αρχή σχέση εμπιστοσύνης. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να χάνεται πολύτιμος χρόνος κάθε χρόνο.

– Τα παιδιά ΑΜΕΑ μεταφέρονται από και προς το σχολείο με τουριστικά λεωφορεία με συνοδούς μη εξειδικευμένο προσωπικό. Επιπλέον εξαιτίας της έλλειψης σχολείων στους οικείους δήμους, το σχολείο μας φιλοξενεί παιδιά από γειτονικούς δήμους, με αποτέλεσμα τα δρομολόγια να διαρκούν πάνω από μία ώρα και τα παιδιά να αναστατώνονται, χωρίς να μπορούν να διαχειριστούν το άγχος. Σε συνδυασμό ότι η συνοδός δεν έχει καμία ειδίκευση στην ειδική αγωγή, ούτε εκπαιδευτικός είναι, να μην μπορεί ούτε η ίδια (αφού είναι πλήρως ακατάλληλη, μη έχοντας γνώσεις), να διαχειριστεί τα παιδιά, με αποτέλεσμα πολλές φορές άλλα να κλαίνε, άλλα φωνάζουν, άλλα να προσπαθούν να σηκωθούν από τη θέση τους.

 

1ο Δημοτικό Σχολείο

– Δεν υπάρχει σχολικός φύλακας

– Πιστοποιητικό καταλληλότητας: Δε γνωρίζω

– Αντισεισμικός έλεγχος: Ναι

– Έλεγχος πυρασφάλειας: Ναι

– Υγειονομικός έλεγχος: Δε γνωρίζω

– Προβλήματα προαύλιου χώρου:

– Το σχολείο έχει 2 προαύλια. Στο ένα υπάρχει ένα γηπεδάκι μπάσκετ, το οποίο έχει στρωθεί πρόσφατα. Το δεύτερο προαύλιο, το οποίο είναι και το βασικό και μεγαλύτερο είναι πολύ παλιό με αποτέλεσμα να είναι γεμάτο λακούβες, κενά και επικίνδυνα σημεία. Χρειάζεται άμεσα είτε να μπει καινούργιο τσιμέντο είτε τάπητας.

– Επισκευές που εκκρεμούν:

– Μόνωση της ταράτσας

– Επισκευή ηλεκτρολογική στο παλαιό κτίριο (κατασκευής της δεκαετίας του ’30!)

– Αντικατάσταση του λέβητα πετρελαίου με φυσικό αέριο και σύνδεσή του με το φυσικό αέριο.

– Εξαιτίας της κεντρικής θέσης του σχολείου μας μπαίνουν σε καθημερινή βάση εξωσχολικοί και πραγματοποιούν ΣΥΝΕΧΩΣ ζημιές και καταστροφές, με αποτέλεσμα τα παιδιά και οι εκπαιδευτικοί να βρίσκουν συνέχεια γυαλιά, σπασμένα τζάμια, γκράφιτι, βαμμένους τοίχους κτλ.

 

2ο Δημοτικό Σχολείο

Οι αίθουσες διδασκαλίας εξακολουθούν να είναι σε άθλια κατάσταση και χρειάζονται βάψιμο (έχουν πολλά χρόνια να βαφτούν) – Δεν έγινε κανένα επιπλέον έργο για τη βελτίωση της προσβασιμότητας του σχολείου (διάβαση/πεζοδρόμια στην Ηλ. Αποστόλου, δεύτερος/η σχολικός τροχονόμος, πρόσβαση ΑΜΕΑ, προστατευτικό κάγκελο στην είσοδο στην Ευτυχίας) – Δεν έγινε καμία ανακαίνιση στις τουαλέτες του σχολείου (που είναι πολύ παλιές), πέραν από κάποιες μικροπαρεμβάσεις (στοκαρίσματα, κτλ)

– Ο προαύλιος χώρος εξακολουθεί να είναι σε άθλια κατάσταση και σε πολλά σημεία και επικίνδυνος. Δυστυχώς το αίτημά μας για ασφαλτόστρωση και χρήση προστατευτικών υλικών δεν εισακούστηκε – Ο προαύλιος χώρος εξακολουθεί να μην έχει παγκάκια ή άλλο χώρο να κάθονται τα παιδιά (είχαν αφαιρεθεί πέρυσι κάποια χαλασμένα από το Δήμο και δεν αποκαταστάθηκαν ποτέ) – Ενώ το παρκέ του γηπέδου μπάσκετ αποκαταστάθηκε, δεν έγινε καμία παρέμβαση ούτε στις μπασκέτες, ούτε στο (επικίνδυνο) γήπεδο βόλεϊ – Υπάρχει ανάγκη για κλιματιστικά στην αίθουσα υπολογιστών – Σε επίπεδο Δήμου, δεν έγινε καμία ενέργεια για τους απαραίτητους σχολικούς φύλακες, κάτι που απαιτούμε και αποτελεί αίτημα και της Ένωσης Γονέων. Παρομοίως για την απαίτηση να υπάρχει σχολικός νοσηλευτής – Ο αντισεισμικός έλεγχος έγινε μόνο σε πρωτοβάθμιο επίπεδο (με το μάτι δηλαδή) και αναμένουμε ακόμα το αποτέλεσμά του

 

4ο Δημοτικό Σχολείο (κτίζεται καινούργια πτέρυγα, κάποιες τάξεις είναι σε προκάτ)

– Να αντικατασταθεί το χαλίκι στο χώρο των containers με κατάλληλο αντιολισθητικό τάπητα.

– Να εγκατασταθεί κατάλληλο στέγαστρο στο χώρο των containers κάτω από το οποίο θα μπορούν να προαυλίζονται τα παιδιά όταν βρέχει.

– Να γίνει έλεγχος σε όλα τα πατώματα των containers.

7ο Δημοτικό Σχολείο

– Δεν υπάρχει φανάρι πεζών

– Δεν υπάρχει πρόσβαση ΑΜΕΑ

– Πιστοποιητικό καταλληλότητας: Δε γνωρίζω

– Προβλήματα προαύλιου χώρου:

– Καθιζήσεις, μαζεύει νερά, χρειάζεται επίστρωση, το κιόσκι που χρειαζόταν συντήρηση αφαιρέθηκε

– Επισκευές που εκκρεμούν:

– Μονώθηκε ένα ταβάνι που είχε σκουριασμένα σίδερα όμως εκκρεμεί η μόνωση της ταράτσας.

– Εκκρεμεί γήπεδο βόλεϊ

– Προσβασιμότητα στο πεζοδρόμιο, ασανσέρ

– Νέο κιόσκι στο πραύλιο

 

12ο Δημοτικό Σχολείο

– Δεν υπάρχει σχολικός φύλακας

– Δεν υπάρχει πιστοποιητικό καταλληλότητας

– Δεν έχει γίνει έλεγχος πυρασφάλειας

– Δεν έχει γίνει αντισεισμικός έλεγχος

– Προβλήματα προαύλιου χώρου:

-Χρειάζεται επισκευή στο εξωτερικό του κτιρίου. Έχει φύγει σοβάς.

-Στην κεραμοσκεπή στις βρύσες υπάρχει θέμα με τα κεραμίδια.

– Οι μπασκέτες δεν έχουν προστατευτικό.

– Επισκευές που εκκρεμούν, ενώ έχει σταλεί έγγραφο από το Διευθυντή του σχολείου στο Δήμο από τον Απρίλιο του 2023:

  1. Να προγραμματιστεί το βάψιμο του σχολείου εξωτερικά, καθώς η εικόνα του πλέον δεν είναι αξιοπρεπής για τους μαθητές μας. Η σύνθεση των χρωμάτων να είναι διαφορετική από τη σημερινή, ώστε να ενισχύεται η θετική διάθεση των μαθητών μας για το σχολείο.
  2. Να στρωθούν με νέο τάπητα τα δύο γήπεδα του σχολείου μας (τα σημερινά έγιναν το 2009!!!.
  3. Να προγραμματιστεί η μόνωση της ταράτσας του σχολείου.
  4. Να τοποθετηθούν στις τουαλέτες των μαθητών του σχολείου μας δύο λεκάνες.
  5. Να βαφεί το γραφείο των εκπαιδευτικών.
  6. Να τοποθετηθεί λάμπα φωτισμού που να ανάβει με φωτοκύτταρο στην κεντρική είσοδο του σχολείου.
  1. Να τοποθετηθεί τζάμι σε εσωτερικό φινιστρίνι της Β2 τάξεως.
  2. Να επισκευαστούν τα παράθυρα της αίθουσας βιβλιοθήκης του σχολείου μας, τα οποία όταν βρέχει βάζουν νερά.
  3. Να επισκευαστούν τα πόμολα και οι πόρτες των αιθουσών του σχολείου μας.
  4. Να ενισχυθούν τα ηχοπετάσματα της Αττικής οδού, ώστε να μειωθεί ο θόρυβος που φτάνει στις αίθουσες διδασκαλίας και να αποφευχθεί η πτώση μπάλας στην οδό.
  5. Να ελεγχθεί η κεραμοσκεπή του σχολείου, ώστε να αντικατασταθούν τυχόν σπασμένα κεραμίδια και να τοποθετηθεί προστατευτικό πλέγμα κάτω από αυτή.

 

4ο Γυμνάσιο

– Ανεπαρκής αίθουσα πολλαπλών χρήσεων

– Ανεπαρκής αίθουσα βιβλιοθήκης

– Τουαλέτες μόνο παλαιού τύπου

– Όχι επάρκεια καθαριστριών

– Όχι φανάρι πεζών

– Όχι σχολικός φύλακας

– Δεν υπάρχει πιστοποιητικό καταλληλότητας

– Δεν έχει γίνει έλεγχος πυρασφάλειας

– Υγειονομικός έλεγχος: 2022

– Αντισεισμικός έλεγχος: 1999

– Προβλήματα προαύλιου χώρου:

– Επισκευή της οροφής των υπόστεγων της αυλής,

– Επισκευή και βάψιμο κάγκελων

– Επισκευή και βάψιμο εξωτερικής τοιχοποιίας και μεταλλικών πορτών,

– Επισκευή –καθαρισμός των εξωτερικών φρεατίων και υδρορροών

– Επισκευές που εκκρεμούν:

– Τοποθέτηση συναγερμού σε όλους τους χώρους του σχολείου,

– Συντήρηση ταράτσας,

– Αλεξικέραυνο

– Αντικατάσταση λαμπτήρων και φωτιστικών σωμάτων στις τουαλέτες, σύρτες και γλωσσίδια πορτών

– Τοποθέτηση μπουτόν για άνοιγμα εξωτερικής πόρτας στα γραφεία των καθηγητών

 

2ο Λύκειο

– Ενεργές τουαλέτες 3 σε σύνολο 245 μαθητών!

– Δεν υπάρχει σχολικός φύλακας

– Πιστοποιητικό καταλληλότητας το 2008

– Δεν έχει γίνει αντισεισμικός έλεγχος

– Έλεγχος πυρασφάλειας 9/2023

– Υγειονομικός έλεγχος κάθε χρόνο

– Βαψίματα

– Έλεγχος στατικής επάρκειας

– Επιμήκυνση των κάγκελων του προαύλιου χώρου

 

4ο Λύκειο

– Δεν υπάρχει σχολικός φύλακας

– Παλαιός εξοπλισμός πληροφορικής

– Δεν υπάρχει αίθουσα βιβλιοθήκης

– Δεν υπάρχει αίθουσα τεχνολογίας

– Τουαλέτες μαθητών 8/καθηγητών 2 (αριθμός μαθητών 291)

– Υγειονομικός έλεγχος: Όχι

– Προβλήματα προαύλιου χώρου:

– Καθιζήσεις περιβάλλοντος χώρου

– Περιμετρικά κάγκελα βγαλμένα

– Λείπουν νυχτερινά φώτα

– Δεν δουλεύει ο πυροσβεστικός κρουνός παρά το γεγονός ότι έγινε έλεγχος πυρασφάλειας το καλοκαίρι

– Εκκρεμεί το βάψιμο και η επισκευή τουαλετών

 

 

Avatar photo
Το Ηράκλειο Αττικής και η Νέα Ιωνία στο διαδίκτυο. Και όχι μόνο.

Αφήστε ένα σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

MENU