Δήμος Νέας Ιωνίας – Αναχώρησε η πρώτη ομάδα για την κατασκήνωση

Με γιορταστικό –  καλοκαιρινό κλίμα και διάθεση αναχώρησε η πρώτη ομάδα παιδιών για την πρώτη περίοδο της δημοτικής κατασκήνωσης του Δήμου Νέας Ιωνίας.

 

Την αποστολή αποχαιρέτησε ο Δήμαρχος της πόλης Παναγιώτης Μανούρης ο οποίος βρέθηκε στο σημείο της αναχώρησης των πούλμαν, στο πάρκινγκ του δημοτικού σταδίου, ευχήθηκε στους κατασκηνωτές να έχουν δύο αξέχαστες εβδομάδες και συζήτησε με τους γονείς και τους συνοδούς τους.

Η δημοτική κατασκήνωση λειτουργεί στο Αλεποχώρι, σε τρεις περιόδους των 13 ημερών, από 15 Ιουνίου ως 25 Ιουλίου.

 

Ο Δήμος Νέας Ιωνίας επιχορηγεί το μεγάλο τμήμα του κόστους της κατασκήνωσης για δημότες και κατοίκους, αφού το ποσό της συμμετοχής ανέρχεται στα 50 ευρώ/ περίοδο.

Avatar photo
Το Ηράκλειο Αττικής και η Νέα Ιωνία στο διαδίκτυο. Και όχι μόνο.

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

MENU
Πολιτική Απορρήτου

Χρησιμοποιούμε cookies έτσι ώστε να κάνουμε την εμπειρία σας με την ιστοσελίδα ακόμα καλύτερη.

Αυτά τα cookies αφορούν στην απομνημόνευση των στοιχείων σύνδεσής και την παροχή ασφαλούς σύνδεσης και στη συλλογή στατιστικών στοιχείων.

Κάνε κλικ στην επιλογή "Αποδοχή και συνέχεια η Ενεργοποίηση των cookies" για την αποδοχή των cookies και την απευθείας μετάβαση στην ιστοσελίδα ή κάνε κλικ στην επιλογή αριστερά "Μάθε περισσότερα" για να δείς αναλυτικά την πολιτική απορρήτου.

* Μπορείς να ρυθμίσεις αυτά τα Cookies ανά πάσα στιγμή επιλέγοντας τις καρτέλες αριστερά.