Νέα Ιωνία – ΒΙΝΤΕΟ – ΧΑΡΤΕΣ: Μέσω Πευκακίων αντί για Περισσό το Μετρό στο γήπεδο της ΑΕΚ

Επισημοποιήθηκε η αλλαγή στη χάραξη του Μετρό, σχετικά με την επέκταση της γραμμής 4, που αφορά άμεσα τη Νέα Ιωνία, αλλά και τους φίλους της ΑΕΚ, λόγω του γηπέδου. Να επισημανθεί ότι οι πρώτες δημόσιες αναφορές για την αλλαγή είχαν γίνει ήδη τον περασμένο Μάρτιο από τον αρμόδιο υπουργό Κ.Καραμανλή.

Εδώ η χάραξη που υπήρχε μέχρι πρόσφατα στον σχεδιασμό της Αττικό Μετρό

Τώρα πάντως έγιναν και επισήμως από τον διευθύνοντα σύμβουλο της «Αττικό Μετρό», Νίκο Κουρέτα κατά τη διάρκεια του 4ου συνεδρίου υποδομών και μεταφορών, όπου και ανακοίνωσε πως στην επέκταση από τον σταθμό «Βεΐκου» στο Γαλάτσι θα υπάρχουν οι σταθμοί Βεΐκου – Σαφράμπολη στην Πλατεία Υγείας στη Νέα Ιωνία (εννοώντας Νεάπολη) – Πευκάκια στη Νέα Ιωνία (αντί Περισσού που ήταν ο αρχικός σχεδιασμός) – Δεκελείας και Μερσίνης στη Νέα Φιλαδέλφεια στο γήπεδο της ΑΕΚ (αντί Πλατεία Πατριάρχου που ήταν ο αρχικός σχεδιασμός) – Πύργος Βασιλίσσης – Ίλιον – Πετρούπολη.

Να σημειωθεί ότι από χθες υπήρξε μία παρανόηση ότι ανακοινώθηκε τώρα πως θα δημιουργηθεί σταθμός στο γήπεδο της ΑΕΚ, κάτι που δεν ισχύει. Αυτό που ανακοινώθηκε είναι ότι ο σταθμός έρχεται περίπου 150 μέτρα πιο κοντά σε σχέση με τον αρχικό σχεδιασμό.

Επίσης η δεύτερη αλλαγή αφορά τη Νέα Ιωνία, αφού δεν θα γίνει ο σταθμός στον Περισσό, δίπλα στο Ιωνικό Κέντρο που χτίζεται για λογαριασμό της Μητρόπολης Ν.Ιωνίας, αλλά αυτός θα γίνει στα Πευκάκια, όπου θα υπάρχει ανταπόκριση του Μετρό με την παλιά πράσινη γραμμή του ηλεκτρικού.

Εδώ, οι αλλαγές. Με τα κόκκινα σημεία η υπάρχουσα / νέα χάραξη. Με τα μπλε, η προηγούμενη. 1 σταθμός Βεΐκου, 2 σταθμός Νεάπολη Νέας Ιωνίας, 3Β σταθμός Πευκάκια (αντί για 3Α Περισσό), 4Β σταθμός Δεκελείας και Μερσίνης (αντί για 4Α, πλατείας Πατριάρχου).

Ο σχεδιασμός δεν αλλάζει για τον σταθμό στη Νεάπολη Ν.Ιωνίας (πλατεία Υγείας), όπου εκ παραδρομής η «Αττικό Μετρό» αναφέρει ως Σαφράμπολη. Βέβαια όλα αυτά δεν είναι για το… άμεσο μέλλον, αν σκεφτεί κανείς πως ακόμη δεν έχει ξεκινήσει η κατασκευή της γραμμής 4, πολύ περισσότερο να μιλάμε για την επέκταση της γραμμής 4, που θα ακολουθήσει. Αυτό σημαίνει ότι θα χρειαστεί να κάνουν… υπομονή οι ενδιαφερόμενοι για αρκετά χρόνια, αφού η κύρια γραμμή 4 αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2030.

 

Δείτε την επίσημη ανακοίνωση

Το Ηράκλειο Αττικής και η Νέα Ιωνία στο διαδίκτυο. Και όχι μόνο.

Αφήστε ένα σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Menu