«Έφυγε κι εχάθη σαν άγγελος Κυρίου, καθώς ξεριζώσαν τις πανάρχαιες πατριές μας μια για πάντα απ’ τ’ αγιασμένα χώματά μας και πάει τέλειωσε κι αυτό ήταν όλο». Εκατό χρόνια μετά
«Έφυγε κι εχάθη σαν άγγελος Κυρίου, καθώς ξεριζώσαν τις πανάρχαιες πατριές μας μια για πάντα απ’ τ’ αγιασμένα χώματά μας και πάει τέλειωσε κι αυτό ήταν όλο». Εκατό χρόνια μετά
Σε πλήρη εξέλιξη είναι οι συζητήσεις μεταξύ της κυβέρνησης και του δήμου Ηρακλείου Αττικής, με επίκεντρο την κατασκευή της επέκτασης της λεωφόρου Κύμης προς την εθνική οδό και την κυκλοφοριακή
Η καθαριότητα και η απομάκρυνση του αμαξοστασίου των απορριμματοφόρων από το δημοτικό στάδιο είναι πρώτα στην ιεράρχηση του νεοεκλεγέντα Δημάρχου Νέας Ιωνίας Παναγιώτη Μανούρη, σε συνέντευξη που παραχώρησε αποκλειστικά στον
Μία όμορφη και ζεστή συνεστίαση, η οποία θα περιλαμβάνει και τη βράβευση της πρώτης γυναίκας Ύπατης Πρόεδρου της Παμμακεδονικής Ένωσης Αμερικής, κ. Νίνας Περοπούλου, διοργανώνει ο Σύλλογος Μακεδόνων Ηρακλείου Αττικής
Συλλαλητήριο κατά της ακρίβειας διοργανώνουν στη Νέα Ιωνία το Σάββατο 9 Δεκεμβρίου, φορείς, κινήσεις και σωματεία που βρίσκονται κοντά στις θέσεις του ΚΚΕ. Ακολουθούν τα καλέσματα (θα υπάρχουν updates –
Μία εξαιρετική εκδήλωση με λαμπρές παρουσίες ετοιμάζουν αυτό το Σάββατο το Σώμα Εθελοντών του Ηρακλείου Αττικής σε συνεργασία με τον Δήμο Ηρακλείου Αττικής με θέμα την αλληλεπίδραση του Εθελοντισμού με
Την Κυριακή, 17 Δεκεμβρίου 2023, σας καλούμε σε εορταστική εκδήλωση, στο κέντρο «Μονοπάτι», Ακακιών 5 & Δροσιάς, στο Νέο Ηράκλειο, (κοντά στη Βίλλα Στέλλα και τον σταθμό των ΗΣΑΠ,
Τις δραστηριότητες για την τρέχουσα περίοδο δημοσιοποίησε η Εργατική Λέσχη της Νέας Ιωνίας «Υδραγωγείο». Αναλυτικά αυτές είναι: Μουσικά μαζέματα της λαϊκής-ρεμπέτικης ομάδας. Κάθε Πέμπτη. Μαθήματα χορού για ενήλικους/ες.
Εκδήλωση με θέμα « Έμφυλη βία: ορατές και αόρατες μορφές» διοργάνωσε ο Δήμος Νέας Ιωνίας, τη Δευτέρα 27 Νοεμβρίου, στο Συνεδριακό Κέντρο της πόλης, στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Ημέρας για
Υπόμνημα με τα προβλήματα των σχολικών μονάδων στο Ηράκλειο Αττικής, απέστειλε στο δήμο Ηρακλείου, η Ένωση Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων της πόλης. Στο υπόμνημα περιγράφονται οι ελλείψεις και τα προβλήματα,