Δημοσίευμα «Capital» – Ηράκλειο Αττικής: «Το Υπουργείο Υποδομών περιμένει τι αποτέλεσμα των δημοτικών εκλογών για τη διάνοιξη της Λεωφόρου Κύμης»

Στη διάνοιξη της λεωφόρου Κύμης αναφέρεται δημοσίευμα του γνωστού οικονομικού site capital.gr, δίνοντας και μία πολιτική διάσταση, με αφορμή τις δημοτικές εκλογές.

Η συντάκτρια του δημοσιεύματος, Ελένη Μπότα, αναφέρει μεταξύ άλλων ότι «για το θέμα αυτό και τις εμπλοκές που παρουσιάζονται με στόχο την εξεύρεση κοινά αποδεκτής λύσης το Υπουργείο Υποδομών θα έχει σειρά επαφών με την νέα δημοτική αρχή που θα προκύψει μετά και από το δεύτερο κύκλο εκλογών της επόμενης Κυριακής».

 

Ολόκληρο το δημοσίευμα έχει ως εξής:

«Μετά την ολοκλήρωση των δημοτικών και περιφερειακών εκλογών αναμένεται να τεθεί προς επίλυση το έργο της επέκτασης της Λεωφόρου Κύμης.

 

Με την ολοκλήρωση της εκλογικής διαδικασίας, το Υπουργείο Υποδομών αναμένεται να έχει συνάντηση με τη νέα δημοτική αρχή σχετικά με το έργο, ο διαγωνισμός του οποίου έχει ήδη ολοκληρωθεί και προσωρινός μειοδότης είναι το σχήμα ΤΕΡΝΑ-ΑΚΤΩΡ-ΙΝΤΡΑΚΑΤ.

 

Για το έργο ωστόσο έχει κατατεθεί στο ΣτΕ προσφυγή από τον Δήμο Νέου Ηρακλείου (σ.σ. Ηρακλείου Αττικής), με τον νυν δήμαρχο να υποστηρίζει πως ο δήμος είναι μεν υπέρ του έργου καθώς θα υπάρξει αποσυμφόρηση στους δρόμους της πόλης, ωστόσο ο Δήμος διεκδικεί να επεκταθεί η Λεωφόρος Κύμης με “σκεπαστό” το κομμάτι της συνέχειας της λεωφόρου που θα διέρχεται από το Ηράκλειο ώστε να αποφευχθεί, όπως υποστηρίζεται,  η διχοτόμηση της πόλης στο τμήμα αυτό.

 

Για το θέμα αυτό και τις εμπλοκές που παρουσιάζονται με στόχο την εξεύρεση κοινά αποδεκτής λύσης το Υπουργείο Υποδομών θα έχει σειρά επαφών με την νέα δημοτική αρχή που θα προκύψει μετά και από το δεύτερο κύκλο εκλογών της επόμενης Κυριακής.

 

Το έργο της επέκτασης της Λεωφόρου Κύμης (το τμήμα από την Αττική Οδό έως τον Ανισόπεδο Κόμβο της Εθνικής Οδού αφορά στη μελέτη και κατασκευή οδικού άξονα διατομής κλειστού αυτοκινητοδρόμου, συνολικού μήκους περίπου 3,8 χλμ..

Το έργο προϋπολογισμού 244,5 εκατ. ευρώ, θα εκτελεστεί μέσα στα διοικητικά όρια των Δήμων Πεύκης και Λυκόβρυσης του Ν. Αττικής.

 

Επίσης θα κατασκευαστεί σήραγγα 2,4 χλμ., με υπόγεια διάνοιξη για 1,25 χλμ. μέχρι την οδό Κανάρη στο κέντρο της Πεύκης και με εκσκαφή και επανεπίχωση (cut and cover) για ακόμα 1,15 χλμ. μέχρι την οδό Χαλκίδος στην Πεύκη. Το τελευταίο κομμάτι του αυτοκινητοδρόμου (1 χλμ.) είναι σε ανοιχτή οδοποιία και περιλαμβάνει έναν ανισόπεδο κόμβο στο υφιστάμενο βιομηχανικό πάρκο στην περιοχή της Λυκόβρυσης.

 

Στο project περιλαμβάνονται και η διευθέτηση του ρέματος Πύρνας για την αντιπλημμυρική θωράκιση της περιοχής, η αποκατάσταση των τοπικών οδικών δικτύων σε μήκος 2 χλμ., συνδέσεις με τοπικά δίκτυα μέσω ισόπεδων κόμβων, αποχετευτικά έργα και έργα πρασίνου περίπου 30 στρεμμάτων.΄

 

Η επέκταση της λεωφόρου Κύμης έως την εθνική οδό αναμένεται να αποσυμφορήσει το δίκτυο των τριών παραπάνω δήμων, να διευκολύνει την πρόσβαση πολλών περιοχών των βορείων προαστίων στην Εθνική Οδό».

Avatar photo
Το Ηράκλειο Αττικής και η Νέα Ιωνία στο διαδίκτυο. Και όχι μόνο.

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

MENU