Ηράκλειο Αττικής Νέα Ιωνία – Ποιο είναι το «πλάνο» για την επέκταση της Λεωφόρου Κύμης

Πίνακας Περιεχομένων

Ηράκλειο Αττικής Νέα Ιωνία – Θα αποσυμφορήσει

Την εκτίμηση ότι η επέκταση της λεωφόρου Κύμης αναμένεται να αποσυμφορήσει πολλές περιοχές της πόλης από το Γαλάτσι και τη Νέα Ιωνία έως το Ηράκλειο, την Πεύκη, τη Λυκόβρυση και το Μαρούσι, ενώ θα διευκολύνει σημαντικά και την έξοδο της Αττικής Οδού προς Λαμία, κάνει δημοσίευμα του Insider και του Γιώργου Παπακωνσταντίνου.

Όπως αναφέρει “«Τρέχουν» οι διαδικασίες ωρίμανσης του διαγωνισμού της επέκτασης και σύνδεσης της Λεωφόρου Κύμης με τον ΠΑΘΕ (Εθνική Οδός), που εκτιμάται ότι θα εξυπηρετεί μία μέση ημερήσια κυκλοφορία 30.000 οχημάτων, ύψους περίπου στα 430 εκατ. ευρώ (ποσό με ΦΠΑ)”.

Ηράκλειο Αττικής Νέα Ιωνία
Ηράκλειο Αττικής Νέα Ιωνία – Εκεί που σταματά η Κύμης στην Πλαπούτα στο Ηράκλειο Αττικής

Ηράκλειο Αττικής Νέα Ιωνία – Ερωτηματικό ο χρόνος ολοκλήρωσης της υπογραφής της σύμβασης

Επί της ουσίας πρόκειται για την πρώτη επέκταση της Αττικής οδού, με το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών να σχεδιάζει ο διαγωνισμός να διεξαχθεί τους πρώτους μήνες του 2022 και τα πρώτα έργα να ξεκινήσουν το 2023. Όπως σημειώνεται “Βέβαια, αυτό θα εξαρτηθεί από το πόσο γρήγορα θα κινηθούν οι διεργασίες από πλευράς των αρμόδιων υπηρεσιών, αν προκύψουν απρόοπτα αλλά και καθυστερήσεις από τυχόν προσφυγές”.

Όπως τονίζεται, “από αυτά θα κριθεί ο χρόνος ολοκλήρωσης της υπογραφής της σύμβασης. Επιπρόσθετα, έχει τεχνικές δυσκολίες, διαπερνάει τον αστικό ιστό, κατά συνέπεια απαιτείται εύλογος χρόνος ωρίμανσης.

Προς την κατεύθυνση αυτή, τη Δευτέρα 25/10 λήγει η προθεσμία υποβολής προσφορών για την ανάθεση της σύμβασης τεχνικού συμβούλου  με το αντικείμενο να αφορά σε συμπληρωματικές μελέτες (Οδοποιΐας, Υδραυλικές, Στατικές, Η/Μ εγκαταστάσεων) και σύνταξη Τευχών Δημοπράτησης”.

 

Ηράκλειο Αττικής Νέα Ιωνία – Δεν θα έχει διόδια

Επίσης αναφέρεται πως “Το έργο που θα γίνει με το παραδοσιακό κλασσικό δημόσιο μοντέλο δεν θα έχει διόδια, παρά τη σύνδεσή του με τον αυτοκινητόδρομο της Αττικής Οδού. Αναμένεται να αποσυμφορήσει πολλές περιοχές της πόλης από το Γαλάτσι και τη Νέα Ιωνία έως το Ηράκλειο, την Πεύκη, τη Λυκόβρυση και το Μαρούσι, ενώ θα διευκολύνει σημαντικά και την έξοδο της Αττικής Οδού προς Λαμία. Το ύψος της κατασκευής τους αυτοκινητόδρομου αναμένεται να κινητοποιήσει όλους του μεγάλους ομίλους που δραστηριοποιούνται στη χώρα.

Όπως προκύπτει, προκειμένου να καταστεί λειτουργικό το έργο της επέκτασης της Λ. Κύμης θα πρέπει να εκτελεστούν εργασίες που κρίθηκαν απαραίτητες, μεταξύ των οποίων και συμπληρωματικές μελέτες οδοποιίας, Υδραυλικές, Στατικές, Η/Μ εγκαταστάσεων και σύνταξης Τευχών Δημοπράτησης, όπως για παράδειγμα σε ισόπεδους κόμβους (συμβολή Οθωνος και Λύρα), στο υφιστάμενο οδικό δίκτυο της Λ. Κύμης στη δυτική πλευρά που βρίσκεται στην εγγύς περιοχή του νότιου στομίου της προβλεπόμενης σήραγγας.

Επίσης θα διευθετηθούν ζητήματα αποχέτευσης/αποστράγγισης, για τεχνικά έργα γεφύρωσης του νέου αυτοκινητόδρομου, για κτήρια ελέγχου κ.α. Κρίνεται λοιπόν από τις αρμόδιες αρχές απαραίτητη η συνεργασία με τεχνικό σύμβουλο που διαθέτει εμπειρία και εξειδικευμένα λογιστικά προγράμματα. Ο δε σύμβουλος, εκτός από την αναγκαία εκπόνηση μελετών που απαιτούνται για την ολοκλήρωση του μελετητικού αντικειμένου, θα αναλάβει και τη σύνταξη των τευχών δημοπράτησης του διαγωνισμού”.

Ηράκλειο Αττικής Νέα Ιωνία – Πηγή: https://www.flash.gr/apopseis/1741317/leoforos-kymis-epektasi-xoris-diodia-kai-me-prosoxi-se-kapoia-simeia

Ηράκλειο Αττικής Νέα Ιωνία – Προτεραιότητα

Τέλος υπογραμμίζεται ότι “Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κ. Καραμανλής έχει αναφέρει ότι «το συγκεκριμένο έργο αποτελεί προτεραιότητα για το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και για αυτό το λόγο αποφασίστηκε η απεμπλοκή της επέκτασης της Λεωφόρου Κύμης, από την ευρύτερη σύμβαση παραχώρησης της Αττικής Οδού, την οποία χειρίζεται το ΤΑΙΠΕΔ. Δηλαδή το έργο έγινε δημόσιο και όχι μέρος της παραχώρησης».

Η επέκταση θα ξεκινάει από τον κόμβο της Αττικής Οδού και θα καταλήγει μετά 3,8 χλμ. στην Εθνικό Οδό, στον κόμβο Καλυφτάκη (Κάτω Κηφισιά).

Περιλαμβάνει:

Την επέκταση που θα ξεκινάει από τον κόμβο της Αττικής Οδού και θα καταλήγει στον κόμβο Καλυφτάκη στην Κάτω Κηφισιά.

Μια σήραγγα υπόγειας εξόρυξης μήκους 1.260 μέτρων και μια σήραγγα 1.160 μέτρων, με ανοικτή εκσκαφή τύπου Cut & Cover”.

Δείτε επίσης:

Διαβάστε και εδώ

 

Διαβάστε επίσης στο zonews.gr – Παρελάσεις μπάχαλο – Τα υπουργεία πετάνε το «μπαλάκι» στους δήμους και στις περιφέρειες – Τι γίνεται σε Νέα Ιωνία και Ηράκλειο Αττικής

 

Avatar photo
Το Ηράκλειο Αττικής και η Νέα Ιωνία στο διαδίκτυο. Και όχι μόνο.

6 σχόλια

Αφήστε ένα σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

MENU