Επιχείρηση «Να τελειώνουμε με τους ελεύθερους επαγγελματίες και τους αυτοαπασχολούμενους» φαίνεται ότι βρίσκεται σε εξέλιξη στο επιτελείο του Κυριάκου Μητσοτάκη. Το φορολογικό νομοσχέδιο – λαιμητόμος που φέρνει η κυβέρνηση
Επιχείρηση «Να τελειώνουμε με τους ελεύθερους επαγγελματίες και τους αυτοαπασχολούμενους» φαίνεται ότι βρίσκεται σε εξέλιξη στο επιτελείο του Κυριάκου Μητσοτάκη. Το φορολογικό νομοσχέδιο – λαιμητόμος που φέρνει η κυβέρνηση
***Και είπεν ο Στεφάνος: Δεν κάμει το παιδί, Μαρίκα… Ετούτος είναι φυτευτός της διαπλοκής και της ολιγαρχίας! ***(Και για την Αχτσιόγλου βέβαια τα ίδια έλεγε αλλά τεσπά μη δυναμιτίζω το
Κριοί Με το προσταυρωμένο ψηφοδέλτιο στο στόμα και βαμμένος πολεμικά τα χρώματα της παράταξης θα σκάσει μύτη στην κάλπη ο Κριός. Έντονα παθιασμένος, στα όρια του τσαμπουκαλεμένου, ακολουθεί με τυφλή
Τον Χρήστο Μελέτη τον είχαμε φιλοξενήσει πριν λίγες ημέρες στο zonews.gr (δείτε εδώ: Χρήστος Μελέτης – Νέα Ιωνία: Οι πολιτικές αποκλεισμού στη Νέα Ιωνία πρέπει να αλλάξουν ) με αφορμή
Στην Καβάλα ένας υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος δέχεται “πόλεμο” επειδή έχει έναν γκέι γιο, όπως δήλωσε ο ίδιος ο γιος του στο Twitter. Ο υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος στην Καβάλα έχει βρεθεί στο
***«Είμαστε σε πόλεμο», το ‘πε και δεν τον πιστεύαμε. Νομίζαμε πως ξέθαψε τις παπάτζες του κορονοϊού… ***Ε, όταν άρχισαν να σκάνε οι μπομπάρδες στη Νέα Αγχίαλο και να απομακρύνονται και
***20 μονάδες σας ρίξαμε στο κεφάλι που ‘πε κι η Ντόρα στον Ραγκούση με απαράμιλλο πολιτικό πολιτισμό. ***«Κατά το χρόνο του σιδηροδρομικού δυστυχήματος, δε λειτουργούσαν τα συστήματα ελέγχου κατάληψης πεδίων
***Να γιορτάσει κομμάτι κι αυτή η δόλια με τέτοιο στραπατσάρισμα που ‘χει φάει απ΄ τον… Κοριολανό. ***(Το μπουμπούνισε ο Κυριάκος εν τέλει στο ντιμπέι ρε ντιμπέι ότι υπήρξε «σκάνδαλο» υποκλοπών.
Ένα σχολείο της Αττικής δημοσίευσε σχολική εφημερίδα με κείμενο μαθητή λυκείου για τα ΛΟΑΤΚΙ+ παιδιά και τα θέματα που αντιμετωπίζουν στο σχολικό περιβάλλον. Ο μαθητής του Γενικού Λυκείου του Πικερμίου
***It is official συμπολίτες μου! (Είχε προαναγγελθεί βέβαια αλλά καλός-καλός ο Σταύρος-Σταύρος, δεν είναι και να πολυπιστεύεις ό,τι λέγεται στις εκπομπές του). ***Στήθηκα λοιπόν 22 Απριλίου και τα είδα όλα